 |
softlab-nsk.com SoftLab-NSK forums
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
admin Site Admin
Зарегистрирован: 07.11.2005 Сообщения: 308
|
Добавлено: Ср Дек 27, 2017 4:23 pm Заголовок сообщения: Techsupport during holidays 2018 |
|
|
Dear colleagues,
Working time of the SoftLab-NSK company Support department during pre-holiday and holiday days is the following:
December 29: 9.00 - 18.00 (GMT+7),
December 30,31 and January 1-8 are holiday days, so please check period of registration expiration (if any) for Your products and appeal to Support in advance if necessary to prolong it:
forward@softlab.tv
forward@sl.iae.nsk.su
forward@softlab-nsk.com
Also we do not recommend updating and reinstalling any software during holidays.
SoftLab-NSK TechSupport Department |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах
|
|